God jul :D




 

Jag&Max önskar er en riktigt god jul ;D

jaha, fick en resa med gratis shopping och lite till av pappa :D
fick resa till ikea med gratis shopping av mamma och rosa mysdress och lite annat :D
fick en sodastream av mormor och morfar :D
sen fått lite pengar och så :D
sen fick Max massor! kläder, pyjamaser, kallingar med laban, strumpor, leksaker, en sån där space matstol haha, en jättemysig nalle och massa annat hihi sen har har fått en ny babysitter, sån där som vibrerar och grejar haha!
tydligen varit väldigt snäll "i år" haha han är ju faktiskt 23 dagar gammal ;P sen ska väl pappa köpa nåt till han fast jag säger åt han att inte göra det :P så får han väl lite mer senare när vi åker till min moster sen imorn när vi på pappas sida träffas :)
ne nu ska jag vara lite socail här, ska snart åka iväg med pappa ju haha :P
skriver när jag kan igen!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Bea

Naw, vad söta ni är :)

2007-12-25 @ 19:19:45
URL: http://beapettersson.blogg.se
Postat av: jonna

Max är ju bara så himla söööt ! Vad roligt att du skaffat blogg :)

2007-12-27 @ 10:47:16
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0