Julen över :)

är hos mamma och tvättar hihi som vanligt, Max har spytt ner alla småhanddukar och vanliga handdukar, sin fleecefilt med döskallar på och en miljard kläder "/ sånt som händer :)
va på barnens hus och köpte hårborste idag hihi en mörkblå med spöket laban på :D
jag är ett riktigt laban freak ;D

är himlans trött, sov inte så mycket inatt, Max har haft feber och vart lite orolig i magen "/
men han är bättre nu iaf, fast inte helt frisk, men det går nog över får vi hoppas :)

jaha ikea nån dag i veckan eller nästa vecka, sen stockholm med pappa på fredag, WIHOO!!
ska shoppa kläder sen ska jag köpa mig ett par skor! alltså ett par "finskor" eller vad man nu ska säga,
har redan tusen gympadojor hihi :)
om ni inte redan visste så ja, jag är tokig i kläder och skor! fast har inte vart så mycket för det på
sistone när jag va gravid faktiskt, kunde ju inte ha nåt :P men nu efter förlossningen har jag väl köpt 12-13 nya tröjor och 4-5 nya byxor haha! och så shopping på fredag, inte illa ;P

ne nu ska jag ta och kika vidare lite sen ska jag ner till tvättstugan igen hihi :)



Max hjärtat, mamma älskar dig mest av allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0