äntligen :D

min mobil har kommit och min snälla far va ner och hämta den innan vi vakna så den va här när vi gick upp kl 12 :P
kan ju inte använda den just nu för den måste laddas *suck* men snart så :D:D

och sen måste jag bara säga att filmen när bebisen skrattar är inte Max hehe den hitta vi efter vi såg den på, ja som ni sa, americas funniest homevideos :P men Maxen skrattar med honom som tusan ;D

nej nu ska jag vara lite social mot Max, pappa, farbror, hans tjej och deras hund som är här och stackars vovve, hon är jätterädd för Max när han springer runt i gåstolen ;P och nu vill Max nog ha lite lunch så hörs sen! hoppas jag iaf, flyttar hem idag igen så får se om jag orkar blogga när mitt mobila bredband är så segt :P kanske bara stannar hemma över helgen eller så, får se men hörs gör vi iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0