gomorrn

nu är telefonen snart här, IMORRN :D slipper jag ha den här luffar telefonen även kallad lånetelefon från elgiganten! usch för den säger jag bara!
idag ska vi träffa Johanna och Maxens lilla flickvän Tilda ;P jag ska tydligen lära dom att åka buss för Johanna kommer inte ihåg hur man gör haha hur man nu kan glömma en sån sak men glömma kan väl alla! vi ska väl iväg till jysk, john H och när vi ändå är där ute och snurrar så blir det säkert babyproffsen också :D nej nu ska jag kolla vad som finns i taxfree på båten, nej inte godis man äter utan det andra "godiset" ;P

Kommentarer
Postat av: mammaskrutt

HAHA japp åka buss ska vi.. åka buss kan jag men vet ju inte vilket håll alla bussar går och vilka nr haha.. fniss typ 12 år sedan jag åkte buss...

2008-07-17 @ 12:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0