we´re back!

sådärja, har ju vart hemma hela helgen, fredagen gick bra men lördagen va kaotiskt tråkig! söndagen va bra på dagen men kvällen blev tråkig.. så nu är vi hemma hos pappa igen!
jag höll på att bajsa på mig hemma, inte bokstavligen men snudd på! det börja åska och blixtra som satan och jag är skit skraj för sånt :O och Max bara satt och skratta åt mig haha :P
skulle kolla tvättid, men med min vanliga tur så finns det ingen förrän på lördag!! men så snäll som min käre mor är så skulle hon komma och hämta min tvätt för hon har tvättstugan idag :) TACK ♥
åker ju på torsdag så måste ha rena kläder!
åh måste bara skryta lite haha, min bebis har fått en till tand, snart en fjärde i överkäken men inte tusan har han fått några i underkäken? :O men men, vad ska man säga mer än att min pöjk är speciell? :) mammas guldklimp!
nej nu ska lilleman sova, han ropar "mamma" och gråter så hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0