Godmiddag

jaha, tvättar nu :) Maxen ligger och pratar lite för sig själv framför tv;n, mamma drog nyss på möte..
Johanna va här med Tilda förut :D hon är så liten så man tror att hon ska gå sönder bara det att hon är ju lika liten som Max va när han föddes nu.. Shit, det har gått för snabbt den här tiden! Mamma hade max sen tog Tom sin lilla Tilda så åkte jag och Johanna och shoppade haha! köpte hem lite pärondryck och sen ja nån mer dryck iaf och så lite blåbärspuré och sen nåt mer till mitt hjärta, han hatar potatis och blomkål haha han bara ryser, rynkar på näsan och spottar ut :P jaha nästa månad blir det köpa klädseln till sittdelen :D han får ju knappt plats i liggdelen längre eller ja den börjar bli lite trång på bredden :P
jaha, har hittat en skitfin studentklänning! jag i klänning, jo tjena men va ska man göra, det beror på! jag har bestämt mig och började i förrigår med att gå ner i vikt, kastade allt onyttigt jag har hemma, precis allt! sen så jadrans är det jag som ska gå ner i vikt, annars säger jag bara aldrig i livet till den klänningen på studenten! NEVER!! så är det bara.. nån som har nåt tips på hur man kan göra för att gå ner fortare? nu har jag betalat alla mina räkningar också, usch hatar det! man blir ju så himla fattig :P haha! vi va på barnens hus igår, Maxen fick en haklapp som är sån där polisgrej, duger att kladda ner haha om ni förstår vad jag menar! sen köpte vi lite nya skedar och så fick han en ny mössa, en Laban, randig med 2 toffsar på huvudet :D han är så söt i den haha :D jag tror min lilla pöjk börjar bli trött, kanske skulle ta och lägga honom om en stund. åh han sover så himla oroligt på nätterna :( han äter och så sover han 1,5 - 2 timmar så äter han igen så samma sak hela natten så äter han nästan ingenting på dagarna? men men blir väl snart bättre hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0