Jaha jaha..

Nu ligger Maxen framför tv och skrattar och kollar på simpson och jag skriver här från min telefon haha! Vi va på bvc idag, min kille är riktigt stor!! Han väger 7015 och är hela 65cm lång, ingen tjockis iaf för vikten är på kurvan men längden är två streck över haha men men.. Haha han skulle käka potatis med blomkål idag, ingen större hit kan jag ju säga på en gång, men det såg riktigt kul ut haha! Åh jarkko din klant hihi ne fan fett synd.. Men det blir bättre får vi hoppas.. Jaha nu fick jag ett sms så ska logga ut, ska ändå göra det annars blir det för dyrt haha! Skriver imorn för då ska vi hem till mamma och tvätta och betala räkningar haha jippie.. NOT! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

oj han är ju större än Ludde! :O Han växer lite segt, lillkillen :/

2008-03-29 @ 09:18:50
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0