rubrik

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!!
är mamma hemma :D så skönt o få träffa henne igen efter hela 16 dagar!!
åh vad hon har shoppat hihi, massa badgrejjer o sånt till Max och en bitring och sen fick han diesel byxor, diesel tröja och en ascool billiabong tröja ;D jag fick en plånbok av märket GUESS riktigt fin! och lite smink och sen lacoste linne, diesel väska, ett par Gucci solbrillor och min Christina Aguilera parfym, äntligen, den stora flaskan så helt perfekt, räcker länge ;D Ne nu ska jag gå och vara social med min kära mamma igen hihi ♥

Kommentarer
Postat av: Tanten

shopping shopping shopping.. hehe ;)

2008-03-02 @ 16:40:34
Postat av: Becka

Så himla kul att träffa nära som vart utomlands el nåt och få en massa saker :D Ska börja följa din blogg! Kram Becka (lyx)

2008-03-03 @ 12:31:20
URL: http://dulilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0