rubrik

ååh, kan bara inte sluta gråta till den här låten, förstår inte varför men det bara är så, den är så fin!! :')
http://www.youtube.com/watch?v=uRTZniv-6Zo&feature=related

är hos mamma :D maxen sover, äntligen!
han va så himla trött och bara grät och grät sen till slut så fick mammamig honom att somna :)
ååh, jag bara känner kärleken sprutar ur mig när jag ser dig hjärtat, du kommer alltid vara NUMMER ETT för mamma, du är mitt allt, mamma älskar dig ♥
vad skulle jag göra om du försvann? jag skulle följa dig, vart du är gick, aldrig låta dig vara ensam, varken på denna jord eller i himlen, jag lovar dig, aldrig, aldrig att jag släpper taget om dig, vi ska föralltid vara tillsammans! min kärlek till dig går ej att beskriva i ord min ängel, med dig vid min sida klarar jag allt, du är mitt liv, min luft, mitt allt.. utan dig är jag inte hel, jag ryser i hela kroppen när jag ser dig ligga där så oskyldig och liten, jag är ledsen att du ska behöva växa upp i en sån här situation, men vi klarar oss bäst om vi är ensamma, vi behöver ingen mer i familjen, vi har ju mormor&morfar dom är dom bästa! du kommer föralltid att vara våran "liten" och vi kommer föralltid att älska dig, oavsett vad som händer! / Mamma ♥

Kommentarer
Postat av: Emms

Vad mysigt skrivet ! :)
Han är så söt också ! :)

2008-03-03 @ 18:58:41
URL: http://miss-lundgren.net
Postat av: Anonym

hej!
jag undrar bara en sak, träffar Max sin pappa nånting? är ni kompisar?

2008-03-09 @ 21:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0