rubrik

nu så är jag hos mamma igen, vi har vart hos moster i butiken och ätit SPICY HOT som vanligt haha! men det är ju så j*vla gott!! inte undra på att man har sån kroppsfigur som man har då :P nu är mamma med Maxen på BVC, han ska ta sin 3 månaders vaccination, lite sent tycker jag, men bättre det än aldrig antar jag "/ hon fick gå, jag gick hem med hunden, ska ju ringa på lägenheten :D så glad :D:D

ne nu så, vi hörs av en annan dag :)

Malin din lilla lurare haha, hälsa Max inne i magen att Max vill att han ska komma ut nu så han får en polare ;P

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

jag tror vi såg dig & Max igår :)

2008-03-15 @ 08:26:11
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0