rubrik

OJOJOJ! nu har jag inte skrivit på jättelänge! :O men det är ju faktiskt så att mamma och dom har haft flunsan så har inte velat vara här då, kanske ni förstår :P sen paja pappa ryggen så va med han på akuten och så sen har jag och Maxen sovit där 3 nätter av 4 pga att vi hjälper honom, stackarn går ju på kryckor :( men men det blir nog bättre förhoppningsvis! :D

sen har min älskade lilla Tim flyttat till min moster så nu är vi kusiner haha :D åh va glad jag är, vi va där fredag och lördag och vi hade faktiskt riktigt kul :D

sen så när mamma va och tog 3 månaderssprutan med Max så vägde han 6660g och var 63.1cm lång :D vi ska dit den 4 april igen och prata puréer för han är ju stor kille så ska snart börja äta sånt också, det blir nog kladdigt och fint :D


och så Lina haha, fan va jag garva när jag satt där på bussen :P men min lägenhet jag har nu är ju en 1a på 40 kvm och kostar 2847:-/månaden så det är jättebilligt! :D men nu fick du svar på vad du ville veta iaf ;P du förresten, ge mig ditt nummer :P


jaha Jonna, hihi vart såg du oss? :D


och så GRATTIS Bea som fyllde 18 år igår :D härligt?

och sen så flyttar vi 15e maj :D:D jippie!!

jaha nehe, nu ska jag få spela lite åt min mamma och vinna lite pengar åt henne för hon förlorar bara :P


Kommentarer
Postat av: jonna

jag tror det var ni, det såg ut som Max vagn ( är ju inte så många som har såna ;)), ni gick över övergångstället där mellan swedbank och cafe kaka :)

2008-03-17 @ 21:37:26
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: jonna

jag tror det var ni, det såg ut som Max vagn ( är ju inte så många som har såna ;)), ni gick över övergångstället där mellan swedbank och cafe kaka :)

2008-03-17 @ 21:37:58
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Bea wiggosmamma!

Jaa verkligen skit skönt =D

2008-03-20 @ 14:54:48
URL: http://beapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0