rubrik

jahaa du Jonna, det har du nog helt rätt i ;D

jaha ringde bvc idag ska dit den 27e mars ist för 4e april, Maxen blir inte mätt på den mjölkersättningen han har nu så hon sa att jag fick köpa nr2 från 4 månader nu då så ska vi dit o prata puré på torsdag :) åh, va kul det kommer vara, kladdigt och mysigt haha!

idag mötte vi moster på stan, köpte lite grejor till pappsen och så, sen gick vi till butiken så Max fick träffa lite tanter haha! sen kom min lilla Tim dit och hämtade grejer som dom skulle slänga på tippen, moster stänger ju butiken den sista mars så har rensat lite hehe :) sen så gick jag och Maxen och hämtade spicy hot till mamma haha, hon jobbade i natt så hon ville ha det så då ordnade vi det :) sen så givk vi till mamma, käkade, jag lämnade Max en stund, gick hem, hämtade och lämnade lite grejer, gick ner till pappa med hans grejer och lite pengar, gick upp till mamma med tvätt, hämtade hunden och gick och handlade, gick tillbaka och nu sitter jag här :P

imorn blire skoj :D då du Bea haha, hoppas du är beredd på det värsta ;P ne skoja bara hihi :)

jaha igår fick våran gravida tant Johanna sin bebis, en liten flicka som heter Tilda och är nog den sötaste flickan jag har sett så nu blire shoppa till tusen, redan gjort men det går alltid in lite till i garderoben ;D så sjukt för hon åkte in vid 7 på morgonen precis som mig och Maxen föddes kl 16.47 och lilla Tilda föddes 16.50 haha! det är lite läskigt, men häftigt :D skönt iaf att allt gick bra för er och att ni är okej, så ni får ta och komma hem snart så Max och Tilda får pussas och kramas lite :) GRATTIS!!

Tim förresten, glöm inte tröjan jag ska låna haha :P skicka med moster den imorn så kan jag hämta den där :)

ne nu så äre nog lite spela som gäller :D

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0