sköning..

..kväll med brudarna ;D det får vi ta och göra om, och ja Bea&Jonna, som vi sa, vi får ta oss en sväng med våra blå fina lysande vagnar nån dag snart :D som sagt, gårdagen var helt underbar, och då menar jag verkligen helt underbar! inga detaljer nämnes ;P

haha jaa sovit hela 3 timmar iaf, är iaf helt okej idag ändå, sömn, det kan man ta när man dör eller nåt haha :P nemen , sånt som händer ibland, tänkte iaf bara säga att jag fick blåmärken av DIG av dina jävla nyp haha, bara gud vet hur du ser ut på kroppen då HAHA! ne nu va jag dum, och tog din halsduk gjorde jag också haha, men det va bara för den låg på min jacka ju :P sorry, haha du får den senare när du kanske behagar vakna eller så :)

är ju hos mamma, jag var nyss nere på hemköp och handlade åt mig, mamma & pappa, haha 3 påsar, inge jobbigt :P sånt som händer! åh dom har världens bästa erbjudande där, 2 stycken barnängen schampo, balsam och duschtvål för ENDAST 25:-!! sjukt, men bra för min del haha, köpte 3 balsam, 2 schampo och en duschtvål, tänkte bara ifall nån ville veta ;P

jaja, ska kika lite på bilder nu haha, inge pinsamt då?

image121

Jonna, Bella, Bea


Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Bea wiggosmamma!

fan vad snygga vi är ;D

2008-03-23 @ 09:42:36
URL: http://beapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0