svar på frågor?

Linda:
har läst igenom hela din blogg nu :D:D vem är killen och max ovan är det hans pappa?:) och var nax med på båten?:)

va kul att du läser :) nej det är inte Max pappa, finns inget kort på dom. Nej han var hemma med min mormor&morfar då, jag fick lite tid för mig själv, komma bort och bara koppla av, det tyckte dom att jag behövde :)

Lina:
Heello :D Du hur stor är den du bor i nu och hur mkt i månaden? Vem äger fastigheten :D blir sugen fan ;P

den är på 40kvm och nu har dom höjt hyran till 2921:- det är gottfarb som har den genom fastighetsägarna, det är en som har tittat på den nu, vet ej om hon tog den.

Anonym:
hej!
jag undrar bara en sak, träffar Max sin pappa nånting? är ni kompisar?

hej, ja klart dom träffas ibland, inte mycket men då&då.. nej vi är inte kompisar, tänker inte ljuga så säger som så att så som han beter sig så nej.


Bea
:
åh vilka söta döskalle skor , vart har du köpt dom ?:)

hihi det har jag ju faktiskt redan sagt :P men ja för er som inte vet så på Kappahl :)

Lollo:

söt liten grabb du har :)
bor du sj? hur tycker du d känns att vara mamma?? :)
hejsvejs


tack :) ja, eller ja, jag bor ju med Max hehe. det är helt underbart faktiskt!

Jonna:

vart är det ni ska flytta :)


haha ända till porten bredvid :P


lite iaf :) hinner inte nu, ska ner i tvättstugan, men fråga&kommentera mera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0