at home

kom precis hem, vi har vart med Johanna på stan en sväng :) sen fick Max en sån där nätpåse fast det är inga hål i från Tilda :D TACKAR! och nu ringde Johanna och sa att hon fick med sig mina hemnycklar haha, men snäll som hon är så kommer hon hit med dom efter hon har satt i slingorna på Tom :) haha fysatan va klantigt! hon kom ju upp och hämta ett diskställ och så, så glömde vi bort nycklarna totalt :P sånt som händer, Max somnade precis innan vi kom hem i bilstolen, han sov när jag plocka av honom sin tjocka tröja och hans strumpor också men när jag stoppa ner honom i sängen så vakna han och nu ligger han i sängen och pratar och skrattarhaha ska låta honom ligga där en liten stund och se om han somnar om, inte för att jag tror det men man kan ju alltid prova :) och så vet han väl att våra bästa år börjar om 5 minuter haha! nej nu vill jag ha lite roliga kommentarer här! tänkte jag skulle ha mig en liten frågestund kanske? :) har aldrig haft det, tror jag iaf, så skulle vara kul och se om man får några frågor, kan ju svara på dom antingen ikväll eller imorn :)

Kommentarer
Postat av: mammaskrutt

japp det var klantigt att ta med sig nycklarna haha men det man inte har i huvudet utan i handen för man ha i gasfoten haha ja du förstår säkerligen vad jag menar.. tilda säger att hon ska följa med och lämna nycklarna.. hon säger oxå att vi ska vara hos dig när tom är där ute duvet var.. hihi eller ska du göra nått eller vill du ha lite tokigt främmande.. haha

2008-05-22 @ 12:48:09
Postat av: unga mamman

hur lång är du & va väger du? samma fråga om max :) hoppas det inte är för privata frågor..När börjar du skolan & när börjar max dagis? Hur är det med max pappa nu? Får vi se uppdatering på din lägenhet i bild snart? ha det bra. kramar till er=)

2008-05-22 @ 13:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0