frågestund?

ja, som sagt, jag har ju haft det så väldans tråkigt och har skrivit så mycket så har sjabblat bort inlägget om att jag tänkte ha en liten frågestund :P men nu ser ni kanske igen haha och nu ska jag hålla mig ifrån att skriva ;P Bea kommer och gör mig sällskap om 1-2 timmar så då blir det inget skrivande haha! nej nu är det bara att fråga på, precis vad ni vill, känner jag att det blir allt för privat så ska jag ändå försöka svara så gott det går, men nu vill jag ha frågor :) ha en bra fortsatt dag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken är din favoritblogg?

2008-05-22 @ 17:46:25
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Sandra

vad skulle du ha döpt ditt barn till om den blev en liten flicka?:) hur reagerade du när du fick reda på att du var gravid?

2008-05-22 @ 17:51:09
Postat av: Bea wiggosmamma

me loves you girl !

2008-05-22 @ 18:37:22
URL: http://beapettersson.blogg.se
Postat av: Anonym

va väger du? va väger max? hur e det med max pappa träffas dom?? när börjar max dagis? Va får du i inkomst & hur mkt föräldra penning får du? kram

2008-05-22 @ 19:27:38
Postat av: Anonym

träffar max sin pappa någongång? =)och hur gammal är hans pappa? =)

2008-05-22 @ 22:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0