haha

sitter hemma hos pappa just för tillfället!
sov skitdåligt inatt, somna typ vid 4, Max sov sen vakna han och va vaken en stund sen tog det ett tag innan jag kunde somna så va jättetrött.. mamma skrev godmorgon runt 8 imorse, frågade vad vi gjorde och så, sen ville hon ta med Max ut på en promenad! jag tog på honom och gick ner med honom och sa till mamma innan hon gick att hon skulle ringa när hon va på väg tillbaka så kunde jag komma ner och hämta honom men hon sa att dom skulle hem till henne ist. tack för att jag fick sova <3, kastade i mig lite nötter, smaskens, och ett glas vatten sen somnade jag och vaknade vid 2 :O fyfasiken va skönt det va att sova, hade bara tänkt vila nån timme haha! men ska jag  vara helt ärlig så känner jag mig fortfarande lika trött? "/ äh, får gå och lägga oss tidigt ikväll! jaha iaf så när jag vaknade så gick jag till mamma och betalade räkningarna och hämtade Max och så gick han och jag till apoteket på sjukan, haha Johanna höll på att bajsa på sig när jag sa att vi skulle till sjukan :P glömde först säga apoteket haha! sen där så köpte vi nässpray och sen gick vi hit till pappa, farfar skulle väl komma runt 5.. idag har Max halksockor på sig haha han ligger och kollar på Jimmy Neutron på nikelodoen och drar sig i tårna som vanligt, det är så himla gulligt :D va bara tvungen att säga det.. jaha efter vi har vart här så får vi väl se vart kropparna bär.. anatgligen ut på en långpromenad, får se vad vädret säger för det började regna när vi kom hit :( usch, städa hela lägenheten igår riktigt ordentligt, kastade 7-8 påsar med skräp och allt som allt tog nästan HELA DAGEN?! fan va duktig jag känner mig haha! nejmen, bättre och ta det nu eftersom vi flyttar om bara några dagar så slipper man sitta och tokgno då! dom senaste dagarna har varit helt okej, har bara inte haft tillgång till data och orkar inte sitta och skriva alla dagars händelser just nu! ni får improvosera lite eller hur man nu stavar det :P haha Max ligger på rygg och ska ta sig runt till mage men när han precis ska rulla runt blir han rädd och kastar sig tillbaka och så ligger han på sidan och sparkar med benen så kroppen snurrar runt men huvudet ligger kvar på samma ställe om ni fattar vad jag menar :P nej nu orkar jag inte skriva mer! hörs, byee ♥

JOHANNA; kolla blommorna, åh jag VILL ha!! åh nej! J**** cykla förbi haha!
hahaha, aa ni skulle bara veta ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0