hos mamma

vi är hos mamma just för tillfället, hon körde med mig och Max från Johanna så jag skulle sova, dom tyckte tydligen att jag såg ut som ett vandrande lik haha! så när vi kom hit somnade Max i moster Saras säng och hon och jag gick ner till Ica och hämtade mitt paket från Ellos haha, Max har fått sig ett par adidasskor :D skitsöta, såna där adidas classic, det är han värd tycker jag, min lilla guldklimp :) sen kom vi hit och jag toksomnade på mammas säng, sov visst i 3 timmar :S fast jag hade inte snarkat iaf, men skönt som tusan sov jag ;P nu ligger Max här i sängen och snackar på som vanligt, fast nu pratar han med taklampan och den är tydligen jätterolig :) han har börjat med att gå upp kl 5 på mornarna "/ det är faktiskt jobbigt som tusan ska jag säga, men det är sånt man får ta :D har en miljard saker att skriva men orkar inte nu :P just ja, jag har fått en sprelans ny telefon haha, min krascha så skulle lämna in den på lagning men dom gav mig en ny ist och det gör ju inte mig nånting ;P så ni som har mitt nummer kan väl skicka ett sms med erat namn så jag har det för har ju då inga nummer kvar "/ och så ville ni att jag skulle lägga upp bilder på nya lägenheten men det får bli lite senare!
nej nu ska jag inte skriva mer, hörs, byee!

Kommentarer
Postat av: Art25

Snarkar du? :O

-J =)

2008-05-17 @ 19:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0