jahapp

PERSONLIGHET. JAG ÄR:
Blyg:
ibland
Stressad: ofta
Tålmodig: ja iaf nu när Maxen finns :)
Djup: sometimes
Öppen: nja beror på med vem
Ärlig: ja
Positiv: beror på
Rolig:  beror på vem som är i närheten
Ansvarsfull: men självklart!

VÄNSKAP. JAG HAR:
Svikit en kompis:
nej det tror jag inte
Förlorat en bästa vän: nja bästa och bästa, men en bra iaf
Sagt att jag älskar en kompis: ja
Sovit med en killkompis: ja
Sovit med en tjejkompis: ja
Pussat en av samma kön: ja
Slagit en kompis: inte vad jag kommer ihåg
En kompis som vet allt: ja
Berättat hemligheter: ja, mina egna


KÄRLEK. JAG HAR:
Blivit sårad:
ett X antal gånger, ja
Haft stadigt förhållande: har trott det vissa gånger, ja
Krossat någons hjärta: kan hända
Gett någon ditt hjärta: ja tyvärr
"Playat": nope
Sagt att jag älskar någon och menat det: jamen självklart!
Sagt att jag älskar någon och ljugit: haha ja faktiskt, men det va länge sen



FAVORITER. FAVORIT:
Låt just nu:
Usher - Love in this club
Film: ingen aning, brukar inte kolla på sånt
Lärare i skolan: haha går inte i skolan
Plats: min sons hjärta
Frukt: vindruvor!



ÖVRIGT. JAG HAR:
Sytt:
nope
Opererat mig: nope
Cyklat omkull: a när jag va liten
Sjungit i duschen: haha a det är väl det enda stället man vågar sjunga på
Hoppat bungyjump: nope
Fobi för något: getingar och humlor, dom är dumma!
Sett någon dö: nej
Varit på begravning: för många gånger
Sagt att jag hatar någon: självklart!


LIVET:
Svart eller vitt:
rosa? nejmen svart
Rött eller blått: blått
Skriva eller tala: båda
Vatten eller cocacola: beror på mitt humör
Nagelbitare: nope
Mobil eller mp3: mobil
Snygg eller charmig: inget?
Lösgodis eller choklad: inget
Frukt eller grönsak: frukt
Film eller serie: serie
Festa eller softa: softa
Sommar eller vinter: sommar
Fredag eller lördag: spelar absolut ingen roll
Ljus eller lampa: ljus
Övervikt eller undernärd: överviktig
Kärlek eller vänskap: vänskap, kärlek till Max
Bio eller hemmakväll: hemmakväll, fast skulle vara skönt att gå på bio





Hur mycket betyder jag för dig ?

0-10% = då skriver du inget.
11-20% = aldrig träffat dig.
21-30% = känner knappt dig.
31-40% = jag har andra vänner.
41-50% = du är en bra vän.
51-60% = du är en sann vän.
61-70% = du är betydelsefull.
71-80% = du är en av mina bästa vänner.
81-90% = du är min bästa vän.
91-100% = hoppar du, hoppar jag

Kommentarer
Postat av: Bea wiggosmamma

91-100% = hoppar du, hoppar jag

2008-05-28 @ 20:50:33
URL: http://beapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0