jippie :D

kan ni tänka er att jag sitter hemma och bloggar just nu? :D haha mitt internet funkar, fick av pappa i tidig studentpresent, TACK PAPPA!! ♥ har hållt på och bråkat med dom där satans bredbandsgrejerna i telefon helva dagen men sen fick jag nya drivrutiner så installerade dom sen slog jag igen datan, va så jäkla irriterad sen gick vi hem sen kom C hit och fixade det :D TACK till dig med :D pratade med Bea nyss, hon hinner inte komma hit idag "/ haha nej men hon och Wiggo ska ju träffa oss imorn igen så :D WIHOO! vi har umgåtts dom senaste dagarna, fyfasen va skoj vi har, går runt på stan haha! snackar skit och äter kebab haha eller vad säger du ;P och så får småkillarna krama av sig haha dom är så söta när dom står och kramas :D haha just det, Bea va här igår kväll innan hon hämta sin syster och gjorde slingor på mig haha, jag själv blev rätt nöjd men alla säger att det blev bra så får väl lita på det ;P nej nu ska jag fixa lite med hemmet (om jag orkar) och spana lite på fotbollen på tv, kan ju blogga mer sen ;D hahaha! hörs, byee ♥


Kommentarer
Postat av: Tara, Diana

Söt liten pojk:)

2008-05-21 @ 23:29:30
URL: http://malkysoltani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0