jippie

kom typ precis till pappa, ska lämna en tröja vi köpte åt honom på stan haha!
själv införskaffade jag mig en vit kofta från bikbok ;P

va ner till stan, hade ingen aning om att det va PRIDEFESTIVALEN idag?! men det va det och sen skrev Mini och frågade vad vi gjorde och hon va också på stan, käka kina, glupska jävel haha! vi möttes och kika runt lite, hon hjälpte mig med att kolla lite på orientaliska grejer som jag ska köpa till balkongen sen när vi har flyttat om typ en vecka ;D sen så mötte vi hennes mamma och dom igen, sen kom min mamma och lillasyster Sara :) vi kika runt lite på pridetåget och så sen så gick jag hem hit och nu sitter jag här :) men nu har pappa mosat banan åt Max så ska väl få i honom det ;P hörs! byee ♥

fick reda på en riktigt tragisk sak idag, shit.. ta hand om dig (F)


INFECTED!!

with you, with you, with you..
http://youtube.com/watch?v=OqumjziPTzk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0