kul liv

många frågor man har fått då? "/

är hos mamma, Max ligger bredvid sin mormor i hennes säng och sover :)
igår va det en helt underbar kväll iaf till en början haha nejmen Bea, C & M va hos mig, va hade skoj och kollade på tv och kollade på bilar haha! sen så drog alla och jag skulle gå och lägga mig, precis insomnat i min "skönhetssömn" vaknade Max typ kl 2 och va uppe till runt 4 nångång? :O men sen somna han och sov till aa iaf efter 10 imorse :) mamma kom förbi imorse och lämnade välling runt 10, bara det att jag trodde klockan va 7 så jag gick och la mig igen haha, friskt eller vad? ;P
idag kommer Bea, vi ska handla lite sen blir det tacoskväll, smaskigt värre ;D
nej nu ska jag ta mig en titt på internet, får se om det blir några svar på frågorna idag för mitt internet ville inte funka imorse, men funkar det sen så blir allting jättebra säger vi! hörs, byee ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0