lik mamma..

sitter här och gör inte så mycket, lyssnar på Jordin Sparks feat Chris Brown - No air, så jäkla bra låt!! och sen Chris Brown -  With you, älskar den!
Bea ringde förut, vad vi prata om ska vi inte ta upp här men vi ska iaf ses imorn (YEEEEY :D) och prata mer, tänker på dig <3
nån som har några bra låtar att rekommendera? :)
åh, fyfanken vad glad jag är att jag har internet haha kan ju blogga hur mycket som helst :D sen hur mycket tid, ork och lust man har var ju en annan sak men nu kan jag iaf hålla mig uppdaterad varje dag, utan problem ;D
kollade nyss på Sex and the city haha, pratade lite med pappsen och så blev jag fastklistrad här..
C drog för en stund sen så ska väl typ skriva klart här, försöka få in lite bilder sen ska jag nog ta natter :) åh, vi va ju på stan igår ju (ovanligt, NEJ!) haha! köpte mig ett par vita tygskor, äntligen, dom är SÅ sköna! jag känner att jag har fått mig en slags "ny" stil, men vad gör det om hundra år, om tusen är det glömt ;P nejmen, kände bara att jag behövde ändra mig, kan inte springa runt i mjukisar hela livet haha! kan vara skönt att se ut som folk ibland, men har inte riktigt vågat faktiskt om jag ska vara helt ärlig, känner att jag inte har kropp för det men va fan, vad ska jag göra? just för tillfället så är det så jag ser ut och duger det inte så SCREW THEM! jag orkar inte bry mig längre, jag är den jag är och kan inte ändra på det eller jo, vikten möjligtvis och det ska jag också men inte resten och det är jag faktiskt lite stolt över ändå eftersom det va så mamma och pappa fick mig och det är sån jag alltid kommer att vara och det är jag GLAD över, så varför inte bara vara den man är? det tänker iaf jag vara från och med NU!
åh, hittade Toni braxton - Unbreak my heart, sååå fin :)
NI MÅSTE BARA LYSSNA PÅ WHITNEY HOUSTON - I WILL ALWAYS LOVE YOU!
fy, lyssnar på den nu och det är ju nästan så man vill gråta, jag är riktigt känslig när jag lyssnar på vissa låtar faktskt "/ men den är extrem, den är så underbart fin :') den får mig att tänka på både bra och dåliga saker, minnen vill säga.. men men nu ska vi inte prata mer om det!
åh, Max har blivit så duktig! först en kväll för några dagar sen så gick han och la sig runt halv 11 på kvällen och jag fick VÄCKA honom kl 12 på dagen? :O och efter det har han gått och lagt sig mellan halv 9 och halv 11 och sover till typ 9-10 på mornarna? haha och Wiggo också haha men det gör ju inget, men Wiggo har lärt Max att skrika så där riktigt pipigt och högt haha ni skulle sett när vi va på Donkan haha, vad folk kollade :P men vad vi skratta haha! åh, jag är så glad att vi har fått sån bra kontakt nu, vi har alltid så himla skoj :D och småpojkarna är så söta och roliga tillsammans :) <3
åh, va ju med Johanna på Ica Maxi igår och handlade haha, vi måste vart där över en timma! men man blir ju shoppingtokig när man kommer till ställen med mycket grejer ;P vi handlade på bra iaf haha, dyrt blev det ;P
vi skulle kanske ses imornm förmiddag? men du ringde aldrig upp igen, statoilnörd ;P haha!
nej usch ska kika lite sen ska jag nog ta mig en lur, man vet aldrig om dom sköna sovmornarna har försvunnit så man måste upp kl 5 igen ;P godnatt allesammans och just det, tack för alla bra tips om tatueringar och ställen att göra dom på :D nu ska jag lägga upp lite bilder ;P

                     

1. Mamma&Max (trycker fram och bak varandras kinder men det gör inget haha) LIK MAMMA - LIKA SOM BÄR, som tur är!! 2. skrutten är jätteglad i vagnen :) 3-4. Tilda&Max i Max vagna på corner haha! och byter blöja på Tuna park ;P 5. ja och "nånting" smaka bra? ;P 6. Maxen kör moster Saras moppe ;D 7-8. trött och glad hemma hos mormor :) 9. världens finaste kille ;D 10-11. så här ser det ut när vi åker Tildas bil haha ;D

tyvärr så har jag inga bilder på Wiggo&Max än, men det kommer ;D och sen så har jag inga på lähenheten än heller men ska fixa det :)
Puss&godnatt<3

Kommentarer
Postat av: mammaskrutt

haha jodå jag ringde men du pratade i telefonen så det gick ju liksom inte att få tag i dig.. eller så var det någe stört fel på comviq haha.. men ring mig när du vaknar så ringer jag dig hihi.. tihi haha hehe. kan man säga ibland.. Fy uggla oxå vad jag är trött hehe men men.. vet du jag har någe skoj att berätta om jag inte talat om det redan haha.. puss och godnatt kram bye sov gott natti.. ja just det haha

2008-05-22 @ 02:48:00
Postat av: Bea wiggosmamma

åh vilka söta bilder på er gumman!

2008-05-22 @ 08:42:26
URL: http://beapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0