sovmorgon?

yäpp, en lång en också kan jag säga! Max somnade runt halv 11 igår kväll och vägrade vakna innan kl 12 på förmiddagen idag? :O helt underbart att få sova ut ordentligt faktiskt! inte för att jag sov så länge men ändå ;P igår va det en perfect kväll, Bea kom in och vi käka kebab&chips haha! vi satt och pratade hela kvällen, hon åkte väl hem runt halv 12-12 nån gång :) riktigt skojsigt och trevligt att bara sitta och prata och göra ingenting, tack gumman ♥ ja idag har vi ju inte hunnit med så mycket än, men vi gick ju upp och så, sen så tog vi oss ner till hemköp, handlade lite åt pappsen, sen så gick vi till sveaplan, apoteket och köpte alvedon sen så kom vi hit och här är vi :D sen så blir det hem till mamma och äta lite mat, hon bjöd över oss hihi, fast Max ska få spaghetti&köttfärssås :) alltså burkmat, det finns ju från 5-6 månader, hittade den på hemköp så tänkte varför inte? hoppas han tycker om :) sen så blir det tvätta, bara det att jag glömde mina mörka jeans hemma som ska tvättas, som vanligt så ska jag alltid glömma nånting "/ haha just ja, ja Jens när jag är övertrött så snarkar jag hahaha men vilken människa gör inte det? ;P hoppas det gick bra med skulpturen förresten! jaha, nehe lägga mig på golvet och busa med min skrutt lite kanske? :) åh, är det nån som vet hur tatuerarna på Nasty Art är? eller ska man kika in på Blue Lotus, eller ska man göra hos nån som gör hemma? Hm, svårt val! HJÄLP?!

Kommentarer
Postat av: Art245

Rekomenderar inte att göra hos någon hemma.. jag skulle vända mig till en bra tatuerare. Bästa är att gå ner o fråga att få se någe som de har gjort.

Skulpturen slutade kanske inte som jag hade förväntat mig och tog nya vändningar, men resultatet e ok :) en "surealistisk" skulptur.

Nu ligger jag på sängen o kollar på en Surealistisk Mexikansk western film från 1970 "El Topo" äter små grillspett med baguett och whiskeyätel ost.. o dricker en öl. =) perfekt avslutning på en söndag :)

"erkänner: jag snarkar med"

-J

2008-05-18 @ 20:21:39
Postat av: Bea wiggosmamma

tack för en underbar dag (v)

2008-05-18 @ 20:55:27
URL: http://beapettersson.blogg.se
Postat av: maaalin...

Blue lotus är bra! har gjort 2 tatueringar där. Kan rekomendera patrik :)

2008-05-18 @ 22:28:38
URL: http://malinsundkvist.blogg.se
Postat av: mammaskrutt

Jag har gjort min på Nasty.. nu är inte min så avanserad men jag har sett när de tatuerar en riktigt avanserad och tycker de är grymma.. man vem vet lotus kanske är ännu bättre... jag vet inte för har aldrig varit där... vi kan ju gå och spana hos dem båda någon dag.. kram

2008-05-19 @ 01:01:31
Postat av: Anonym

Nasty art är bäst av dom två iaf. På Blue lotus är det trevlig personal osv. Men tatueringarna är inte av den bästa kvalitén om jag säger så. Sen har dom ett antal ggr gjort fel, och massa sånt. Dessutom är nasty billigare, om man tänker på hur länge man kan ha tatueringen innan den bleks lite. På lotus har man den fin i några dagar, sen ser den förskräcklig ut! Satsa på nasty =)

2008-05-20 @ 08:46:56
Postat av: jonna - en sån där

jag är nöjd med min jag gjorde på blue lotus, och min pappa är nöjd med alla sina han gjort på nasty. Så jag tror dom är lika bra ;)

2008-05-20 @ 18:58:45
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma
Postat av: Bea wiggosmamma

Jag
har gjort på blue lotus & de är skitbra ! En kompis till mig har också gjort där för några år sen & den har inte blivit " förskräcklig" eller blekt.

2008-05-21 @ 09:28:52
URL: http://beapettersson.blogg.se
Postat av: E

Det beror helt på vem du får som tatuerar. Helst vill man ju ha en fin tatuering som håller i många år och inte bleks. men det är ju ditt val, gå och prata med både nasty och lotus så kanske du kan välja. Enligt mig är Nasty Art bäst :)

2008-05-21 @ 10:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0