tell me

tell me, how am I suppose to breathe with no air?

åh, har tråkigt haha Max somna för en liten stund sen och just nu sitter jag bara och väntar på att Bea ska höra av sig så vi kan snacka lite skit ;P
J kom förbi en sväng och sa hej förut, kul att se dig, länge sen :)
anledningen till att jag ibland bara skriver första bokstaven i namnet är för att en viss person inte ska veta vilka dom är haha fysatan vad jävlig jag är men det är faktiskt lite kul ibland ;P

frågor, frågor och åter igen frågor, vill ha massor att svara på så fråga på ;D

image106

My handsome guy ;D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)
Svara gärna på frågan i min blogg :)
Kram

2008-05-22 @ 16:14:15
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0