tillbaka?

njae, mitt jäkla internet funkade en dag sen paja det! åh, blir så irriterad så har inte kunnat skriva "/
men dom senaste dagarna har vi inte gjort så mycket, setat och glassat med Bea&Wiggo i solen och sånt :) och när Wiggo har somnat så har Bea kommit in och då har vi bara pratat om allt som går att prata om, skönt att prata med nån som har det likadant som en själv! tack gumman <3
nu så är vi hos mamma och tvättar, eller ja Max sover, äntligen! fysatan vilka nätter det har varit nu, 3 näter i sträck har han vaknat runt 2 och bara gnällt och skrikit hysteriskt i ca 2-3 timmar och sen till slut somnat om, tänkte om det kanske spänner och gör ont om det kanske kan vara en liten tandsing påväg, men mamma sa att det också kan vara växtvärk eftersom har växer som bara den! han är liksom större än bebisar som är 3-5 månader äldre än honom? hm, hoppas iaf att det går över snart, känns tungt i hjärtat att bara se honom må så dåligt och inte kunna göra nåt åt saken :(
idag ska vi vara utan Bea&Wiggo en hel dag "/ haha! men vi hörs senare haha :)
kanske skulle ta och svara på ett par frågor? men sånt som handlar om Max pappa tänker jag inte svara på eftersom det är som det är så tänker jag inte ens ta upp det här..

anonym:

va väger du? va väger max? hur e det med max pappa träffas dom?? när börjar max dagis? Va får du i inkomst & hur mkt föräldra penning får du? kram

svar; min exakta vikt vill jag inte skriva ut faktiskt, men sist vi vägde Max för en månad sen så vägde han 7900g. inkomst har jag inte så stor koll på faktiskt haha men har iaf runt 5000:- att leva på en månad efter att alla räkningar är betalda, föräldrapenningen varierar på hur många dagar man tar ut och om man tar ut hela dagar så det kan jag inte heller sätta något exakt svar på :) Max börjar på dagis i december när han fyllt 1.

sandra:

vad skulle du ha döpt ditt barn till om den blev en liten flicka?:) hur reagerade du när du fick reda på att du var gravid?

svar; Om det blev en flicka skulle hon hetat Maija faktiskt, ingen aning om varför det blev just det men tyckte det va så sött så fastnade för det :) hur jag reagerade på när jag fick veta att jag va gravid? "oh shit, jag?! nej inte nu va? är det sant?! hoppsan då!" typ haha!

unga mamman:

hur lång är du & va väger du? samma fråga om max :) hoppas det inte är för privata frågor..När börjar du skolan & när börjar max dagis? Hur är det med max pappa nu? Får vi se uppdatering på din lägenhet i bild snart? ha det bra. kramar till er=)

svar; jag är runt 170cm lång och som jag sa innan så vill jag inte skriva ut en exakt vikt haha! Max va för en månad sen 68cm lång och vägde 7900g så kan tippa på att han väger runt 8,3-8,4 kg nu och är iaf minst 70 cm lång :) som innan så börjar ju Max på dagis när han fyllt 1 i december och jag tar studenten om en vecka så jag ska inte gå i skolan någe mer :) Ja, jag ska fixa bilder hehe tänkt göra det men internet paja ju men så snart som möjligt :)

lisa:
Vilken är din favoritblogg?

svar; haha ja det är väl Beas (beapettersson.blogg.se) och sen Johannas (mammaskrutt.blogg.se), läser många bloggar men har ingen mer favoritblogg ;P

nej så va det med det haha, hoppas ni fick svaren ni ville ha :)

en sak förstår jag inte, hur folk kan vara så inåthelvete falska?! när man förlitar sig till folk, tar dom som sina vänner, men det enda dom gör är att sviker, fyfan för er! ni vet vilka ni är och jag hoppas ni tar år er när jag säger att ni ÄCKLAR mig!! usch..

nej nu ska jag spela :) byee ♥

     

1. Jag & Wiggo på Strömsholmen :) 2. Jag & Max hemma :) 3. Bea & Wiggo på Djurgårn :) 4. Bea på Strömsholmen :) tog bilderna från dig Bea hoppas du inte blir sur haha ;P


Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

oj, då är han större än Ludde också :)

2008-05-28 @ 19:21:47
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma
Postat av: Lina

vad kul att träffa dig idag lilla du :P mohahha

2008-05-31 @ 13:56:34
URL: http://raneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0